Tuesday, March 15, 2011

Bukan Menduakan

Dengan nama Allah yang Maha Esa.


Maaf saya ucapkan kerana sangat lama tidak menulis di ruangan ini. Bukannya tidak mahu, tapi tidak mampu. Rasa seperti ada terlalu banyak "kekangan dalaman" yang menghalang dari menulis di sini. Ya, kerana saya berjanji yang laman ini bukanlah untuk coretan peribadi (walaupun begitu, sudah beberapa kali saya melanggar peraturan itu) tetapi untuk perkongsian ilmiah.



Oleh itu, saya telah mewujudkan sebuah lagi laman blog peribadi untuk saya coretkan kisah dan pengalaman yang hanya berkisar tentang kehidupan saya sebagai seorang pendidik. InsyaAllah, laman ini akan cuba saya lawati dan hiasi dengan apa-apa coretan bermanfaat tetapi akan lebih banyak masa akan saya luangkan di laman yang baharu itu.


Buat yang berminat dan mahu membaca, ini link-nya: http://teachingislearningtwice.blogspot.com/



Tolong doakan saya sentiasa fokus dan berusaha sebaik mungkin untuk mendidik generasi akan datang.

No comments: