Wednesday, August 11, 2010

Sempena Ramadhan Ini

Dengan nama Allah yang Maha Pengampun.


Alhamdulillah, dengan limpah Rahmat dan KurniaNya, kita masih diberi peluang untuk bertemu dengan bulan keampunan penuh keberkatan iaitu Ramadhan Mubarak pada tahun ini.

Dan bersempena dengan kedatangan Ramadhan ini juga, saya Hafizuddin bin Yahaya, ingin memohon maaf dengan setulus hati yang ikhlas kepada sekalian rakan, saudara dan saudari pembaca -- yang saya kenali atau tidak kenali -- atas sebarang kesilapan atau kelemahan saya sepanjang saya menulis di laman blog ini, terutamanya jika saya ada menyinggung atau menyakiti perasaan mana-mana pihak secara sedar mahupun secara tidak sedar.

Dan saya juga ingin mengambil peluang ini untuk menadah tangan melafaz syukur dan berdoa ke hadrat Yang Maha Kuasa supaya memberi kesempatan dan kelapangan kepada kita semua agar dapat memanfaatkan Ramadhan kali ini dengan sebaik mungkin, insyaAllah.

Mudah-mudahan Ramadhan kali ini lebih baik dan bermakna dari tahun-tahun yang lalu, insyaAllah. :')

Semoga Ramadhan kali ini lebih baik buat kita semua dan terisi dengan pelbagai amalan kebajikan yang tidak putus, dan menjadi Madrasah Ramadhan yang dapat mendidik hati, jiwa dan diri kita semua untuk menjadi Muslim yang lebih baik lagi di masa akan datang. InsyaAllah!



"Ya Allah! Lafaz syukurku ke hadratMu kerana masih memberi peluang untukku bertemu kekasih yang dinanti ini. Dan semoga Engkau memudahkanku untuk memanfaatkan Ramadhan Mubarak kali dengan sebaik mungkin, lebih baik lagi dari tahun-tahun yang telah lepas."

No comments: